Cukuplah GMUKM kami tahu mana baik dan mana buruk

saya baru melihat klip video yang dikepilkan diruangan "Home" di facebook tadi mengenai perihal FRU masuk kampus kita. saya berasa jijik dengan sikap dan kelakuan yang boleh saya katakan seperti sampah dan tidak ada tamadun dan yang pasti ada dalang yang memperkudakan pelajar-pelajar UKM yang menyertai GMUKM. mereka ini seperti lembu dicucuk hidung yang pantas melakukan apa sahaja demi ketasuban terhadap sesuatu yang mereka sendiri tidak ketahui.

dari video yang dirakam tersebut sangat jelas bahawa pelajar atau mungkin orang luar itu yang menerkam anggota polis tersebut terlebih dahulu dan dibalas dengan tindakan anggota polis tersebut menahan untuk mententeramkannya. jadi mengapa ada suara-suara jumud yang memanggil anggota polis tersebut sebagai "anjing" dan sebagainya?? jelas pada mulanya melaungkan takbir disusuli dengan zikir dan diakhiri dengan kata-kata kesat didalam masjid. hebat bukan GMUKM ini dalam menghalalkan apa sahaja yang mereka rasa berkepentingan dan mengharamkan apa sahaja yang dilalukan oleh "musuh" mereka.

sudahlah hentikanlah mainan dan jajaan politik murahan kamu ini wahai manusia-manusia yang ada dan menyertai pakatan tidak berdaftar GMUKM yang jelas HARAM disisi undang-undang. dan ingat janganlah bermain dengan sentimen keagamaan yang akan mengheret ke pintu nereka kerena kerakusan politik kampungan kamu ini.

saya pasti rakan-rakan seluruh kampus mengetahui bahawa GMUKM ini sememangnya pakatan yang punyai kepentingan peribadi yang hanya mahukan sesuatu atas kehendak mereka tanpa mengambil kira kepentingan umum secara langsung...

AYUH SAYANGKAN VARSITI KITA TOLAK POLITIK KAMPUS KAMPUNGAN

07 April 2010 at 1:09 PG

2 Comments to "Cukuplah GMUKM kami tahu mana baik dan mana buruk"

Posted by Tanpa Nama ( Rabu, April 21, 2010 )

igat ramai sangat yg komen post ko yang satu nih..
rupenye aku org pertama....kelakar pon ade...
tu pun sbb rase ko ni murahan jje aku nk komen.......
ape aku nak kate???
>>>orang x nak amik tau @ taknak komen post busuk ko ni sebab....
cakap berlandaskan andaian.....
fakta takde @ x menyiasat...
ayat basi & sengkek....
kuat mengutuk orang mcm joyah becok....
entah2 ko tak pegi solat jumaat sebab tu ko tak tau @ tak tengok ape yang jadi pasal FRU tuh...

ni ke pemegang portfolia KEROHANIAN????
seddddiihhhhhhhh der.......
ayah ko bace pun boleh tergelakk ko tau tak.....

Posted by Tanpa Nama ( Jumaat, April 30, 2010 )

kurang ajar nya org atas ni cakap... walaupun saya tak sokong aspirasi...tapi jgn kurang ajar macam ni...kita ada agama...agama kita agama nasihat bkan cm ni...

Catat Ulasan