Cukuplah GMUKM kami tahu mana baik dan mana buruk

saya baru melihat klip video yang dikepilkan diruangan "Home" di facebook tadi mengenai perihal FRU masuk kampus kita. saya berasa jijik dengan sikap dan kelakuan yang boleh saya katakan seperti sampah dan tidak ada tamadun dan yang pasti ada dalang yang memperkudakan pelajar-pelajar UKM yang menyertai GMUKM. mereka ini seperti lembu dicucuk hidung yang pantas melakukan apa sahaja demi ketasuban terhadap sesuatu yang mereka sendiri tidak ketahui.

dari video yang dirakam tersebut sangat jelas bahawa pelajar atau mungkin orang luar itu yang menerkam anggota polis tersebut terlebih dahulu dan dibalas dengan tindakan anggota polis tersebut menahan untuk mententeramkannya. jadi mengapa ada suara-suara jumud yang memanggil anggota polis tersebut sebagai "anjing" dan sebagainya?? jelas pada mulanya melaungkan takbir disusuli dengan zikir dan diakhiri dengan kata-kata kesat didalam masjid. hebat bukan GMUKM ini dalam menghalalkan apa sahaja yang mereka rasa berkepentingan dan mengharamkan apa sahaja yang dilalukan oleh "musuh" mereka.

sudahlah hentikanlah mainan dan jajaan politik murahan kamu ini wahai manusia-manusia yang ada dan menyertai pakatan tidak berdaftar GMUKM yang jelas HARAM disisi undang-undang. dan ingat janganlah bermain dengan sentimen keagamaan yang akan mengheret ke pintu nereka kerena kerakusan politik kampungan kamu ini.

saya pasti rakan-rakan seluruh kampus mengetahui bahawa GMUKM ini sememangnya pakatan yang punyai kepentingan peribadi yang hanya mahukan sesuatu atas kehendak mereka tanpa mengambil kira kepentingan umum secara langsung...

AYUH SAYANGKAN VARSITI KITA TOLAK POLITIK KAMPUS KAMPUNGAN

07 April 2010 at 1:09 PG , 2 Comments